Igor Sztorc Igor Sztorc
746
BLOG

Pan Wiesław Binienda w kanałach, czyli Atak Morderczych Robotów.

Igor Sztorc Igor Sztorc Polityka Obserwuj notkę 5

 Nie jest tajemnicą, że pan Wiesław z Ohio cieszy się na tym portalu nabożnym wręcz podziwem. Jego tytuł naukowy odmieniany jest przez przypadki, a jego obecne miejsce zatrudnienia określa się mianem najlepszego uniwersytetu świata.
Co więcej, ostatnio jeden z jego oddanych wielbicieli z zachwytem poinformował mnie, że pan Wiesław tak wielkim naukowcem jest, że aż zamieszczono jego prezentację na "prestiżowym i renomowanym kanale YouTube" uniwersytetu w Pittsburghu.

Zaintrygowało mnie to połączenie kanału z przymiotnikami "prestiżowy" i "renomowany", gdyż jest dość rzadko spotykane , toteż postanowiłem tenże kanał odszukać.

Nie było to łatwe, gdyż prestiżowa wyszukiwarka renomowanej firmy Google nie potrafiła skojarzyć nazwiska Binienda z nazwą rzeczonego uniwersytetu i musiałem zdać się na własną zdolność wyszukiwania rzeczy trudno wyszukiwalnych, na szczęście po krótkim czasie trafiłem na jego prezentację na kanale instytutu robotyki.
Niestety, film przedstawia dobrze znaną już prezentację, a możliwość dodawania komentarzy jest wyłączona, ale to zrozumiałe, gdyż komentarze mogłyby okazać się nie dość prestiżowe jak na tak renomowany kanał. 

 Zastanowiło mnie oczywiście, co teoria pana Wiesława ma do robotyki?
Czyżby ten wielki naukowiec właził przez każde okno które mu uchylą jego znajomi, po to, by jego wielbiciele w Polsce mogli z podziwem oznajmiać w jakich to prestiżowych kanałach się pan Wiesław obraca?

Nie, to zbyt proste.
Otóż ten multidyscyplinarny posiadacz prestiżowego stopnia naukowego nie jest w ciemię bity, i wie, że czas nie stoi w miejscu, a teoria Dwóch Wybuchów w końcu trafi na półkę obok Sztucznej Mgły i Oparów Helu, więc przygotowuje następną.

Otóż kolejną teorią Zespołu Parlamentarnego będzie Atak Morderczych Robotów.

Igor Sztorc
O mnie Igor Sztorc

Drugi wzorzec nazywam targowickim. Charakteryzuje go odwoływanie się do wartości tradycyjnych, katolickich, narodowych. Prorosyjskość ubrana jest tam w maskę patriotyczną. Czyż Targowica nie była właśnie narodowa, katolicka, czyż nie pałała szacunkiem do polskiej przeszłości? Jarosław Kaczyński, 1998

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka